Hoera! De economie is weer lekker aan het groeien, dus in principe is er geen enkele belemmering voor jou om je ten volste te ontplooien.
Hoera! De economie is weer lekker aan het groeien, dus in principe is er geen enkele belemmering voor jou om je ten volste te ontplooien.
Volgens hoofdeconoom van het Centraal Bureau voor de Statistiek Piet Hein van Mulligen heeft de arbeidsmarkt er in 50 jaar niet zo goed uitgezien voor werkzoekenden. “Er zijn meer vacatures dan werkzoekenden, dus als je net ontslagen bent als kaartjesknipper bij het theater kun je zo weer solliciteren bij ASML!”
Het consumentenvertrouwen is ook weer flink gestegen, dus als je zo iemand bent die nog negatief aan het doen is, stop daarmee!
[nieuwsletter]