Nu Keir Starmer zijn vertrek als minister-president heeft aangekondigd, hoopt het Verenigd Koninkrijk dat er een periode van stabiliteit aanbreekt.
Nu Keir Starmer zijn vertrek als minister-president heeft aangekondigd, hoopt het Verenigd Koninkrijk dat er een periode van stabiliteit aanbreekt. De Britten rekenen erop dat de nieuwe premier dat voor elkaar krijgt voordat ze hem wegsturen.
"Dit land snakt naar stabiel en kalm bestuur", zegt Agatha Woods uit Plymouth. "Ik begrijp niet waarom onze politici er niet in slagen daarvoor te zorgen. Wij hebben de afgelopen jaren talloze leiders een kans gegeven, en het lukt ze geen van allen. Je zou toch zeggen dat onze boodschap duidelijk is: laat je niet leiden door de waan van de dag en ga besturen."
Woods heeft vertrouwen in Andy Burnham, de gedoodverfde opvolger van Starmer. "Hij heeft het als burgemeester van Manchester goed gedaan. Ik denk dat hij de rust kan terugbrengen tot de volgende verkiezingen. Dan stem ik op Nigel Farage, want het moet helemaal anders in dit land."
Adslot
usa-reisgids
Open link