Nu Nederland inmiddels een maand aan het boosteren is, blijkt dat niet iedereen enthousiast is over een tweede of derde prik
Nu Nederland inmiddels een maand aan het boosteren is, blijkt dat niet iedereen enthousiast is over een tweede of derde prik: “Zo blijven we aan de gang”, zegt Geert (50) uit Aalsmeer, die een booster weigert waardoor de pandemie aan de gang blijft.
“Hoe lang moeten we nog doorgaan? Tot een zesde prik? Tiende prik?”, zegt hij argwanend. “Op een gegeven moment moeten we het vaccineren maar laten zitten, anders houdt deze crisis nooit op.”
Denise (26) uit Gorinchem twijfelt over een booster. “Zo blijf ik maar bezig. Kunnen we ons niet beter focussen op het oplossen van de pandemie in plaats van een booster in mijn arm?”
[newsletter]