Het regent
Het regentHet stormtIn mijn hart en in de atmosfeer10 tot 14 graden, is dat de wereld waarin we zullen levenVandaag, en de komende dagen?Ja. Dat is onze wereld.
Zoals we ook zien,op de ingezonden foto van Henk Verschuur.Uit Assen.Een typisch plaatje zoals je het vaker zietop een koude, natte dag als vandaag.Zeker in Assen.
Ik voel, ik voel en zie,de depressie.Boven Schotland.
Een flinke Zuidwester voert koude lucht aan,aanvoeren, als een Zuidwester wind.Daardoor is het koud,koud in mijn hart,koud voor de tijd van het jaar.Zo'n 10 graden op de Wadden,tot 14 graden in Zuid-Limburg.
Maar op zondagwordt alles anders.Goedenavond.