Al dagen is er een enorme animo voor een Utrechts restaurant. De klanten hebben namelijk gehoord van het unieke concept van de eettent, en zijn laaiend enthousiast. “Het is een hele ervaring: je zit uren op de stoep en dan krijg je als je geluk hebt een drankje.”
Al dagen is er een enorme animo voor een Utrechts restaurant. De klanten hebben namelijk gehoord van het unieke concept van de eettent, en zijn laaiend enthousiast. “Het is een hele ervaring: je zit uren op de stoep en dan krijg je als je geluk hebt een drankje.”
Daarnaast maken ze gebruik van het een betaal-wat-je-wilt-concept, dat over is komen waaien van de obscuurdere Berlijnse clubs. “Je legt allemaal geld in, en dan laat je het aan de steenrijke ondernemer wat ’ie er mee doet. Hartstikke spannend natuurlijk, echt even heel iets anders.”
[newsletter]