De ochtend na het zenuwslopende Omtzigtdebat weet Rutte niet meer of hij nog premier is of niet.
De ochtend na het zenuwslopende Omtzigtdebat weet Rutte niet meer of hij nog premier is of niet. “Naar mijn herinnering is dat gisteren niet besproken.”
“Het zou best kunnen dat de Tweede Kamer gisteren over mijn positie heeft gedebatteerd, maar daar ben ik dan niet persoonlijk bij geweest”, aldus Rutte. “Ik hoor dat er berichten zijn in de media dat ik het overleefd zou hebben, maar maar ik heb daar zelf dus geen actieve herinneringen aan. Dat zou betekenen dat Sigrid Kaag me heeft gesteund en dat zou heel raar zijn. Maar nogmaals: ik weet dus echt niet meer wat er besproken is. Dat is alweer zeven uur geleden.”