Door het aamhoudende woningtekort voor uitwisselings- en eerstejaarsstudenten, zijn veel van hen genoodzaakt in tenten te slapen. Online wordt er met verbazing op gereageerd: “Dit is toch gewoon een festival?”
Door het aanhoudende woningtekort voor uitwisselings- en eerstejaarsstudenten, zijn veel van hen genoodzaakt in tenten te slapen. Online wordt er met verbazing op gereageerd: “Dit is toch gewoon een festival?”
“Echt een dikke middelvinger naar de hele evenementenbranche als je dit zo ziet”, zegt event-manager Brian. Hij kijkt jaloers toe hoe de kersverse studenten ’s ochtends uit hun opgooitentje kruipen voor hun eerste collegedag. “Dit kun je als overheid niet maken. Kijk hoe vermoeid ze er allemaal uitzien! Ik zag zelfs zo’n goedkope witte partytent van 15 euro, waar ze voor het ontbijt hun knakworstjes koud aten. ik zie gewoon het verschil met Lowlands niet meer.”