Ontzettend zuur voor de horecabazen.
Ontzettend zuur voor de horecabazen. Terwijl alle bars, cafés en restaurants nog altijd gesloten moeten blijven, is de beerput van RTL wel gewoon wagenwijd open. Hoe is dit nog uit te leggen?
“Dit is niet uit te leggen”, antwoordt kroegbaas Olaf. “Ik zit thuis te wachten tot het kabinet mij groen licht geeft om eindelijk weer aan de slag te gaan, en tegelijkertijd trekken ze bij RTL die hele beerput open.”
Verschillende horeca-eigenaren roepen nu op tot een ludieke actie, waarbij de horeca zich voor één dag omtovert tot een riekende beerput. “Er zijn hier walgelijke dingen gebeurd, die we voor een dagje allemaal openbaar maken. De presentatie wordt gedaan door Diederik Ebbinge. Komt allen!”
Adslot
theater boek nu
Open link