De NS zet vandaag treinen in.
De NS zet vandaag treinen in. De organisatie neemt dit opmerkelijke besluit vanwege het grote aantal mensen dat staat te wachten op stations verspreid over het hele land. “Die mensen moeten daar weg”, stelt NS-directeur Marjan Rintel. “Gelukkig hebben we hier en daar op rangeerterreinen nog wat treinen staan, dus zetten we die maar in.”
De NS hoopt dat het probleem aan het eind van de middag is opgelost: “Ja, met treinen inzetten moet je voorzichtig zijn, anders verwachten mensen dat je dat elke dag doet. Daar hebben we de capaciteit en infrastructuur niet voor.”
Na vijftien jaar betrouwbaar verslag te hebben gedaan van het laatste nieuws breidt De Speld dit jaar uit naar de toekomst. Dat doen we met een wervelende theatershow. Alle informatie over de voorstelling vind je op de speciale theaterpagina.
Adslot
theater boek nu
Open link