Het NTR-programma Andere Tijden blijft tóch bestaan.
Het NTR-programma Andere Tijden blijft tóch bestaan. Gisteren werd bekend dat het programma gaat verdwijnen, wat leidde tot grote verontwaardiging. Vandaag zegde de NPO toch nieuwe seizoenen toe, maar wel onder één voorwaarde: ze moeten worden gepresenteerd door Astrid Joosten en Paul de Leeuw.
Netmanager Gijs van Beuzekom van NPO2 is blij dat er een oplossing is. “Laten we eerlijk zijn: met de kijkcijfers ging het al een tijd niet goed, en het programma was ook dringend aan verjonging toe. Met Astrid Joosten en Paul de Leeuw slaan we op dat gebied een mooie slag. We kunnen echt weer een frisse start maken.”
Gisteren werd bekend dat De Leeuw en Joosten vanaf 11 juni stoppen als vrijdagduo van Op1. Een aderlating, zegt Van Beuzekom. “Je ging op vrijdag gewoon zó goed geïnformeerd het weekend in. Maar gelukkig hebben ze nu wel weer tijd voor andere dingen.”
De Leeuw en Joosten zelf willen nog niet reageren op het voorstel. “Het komende halfuur willen wij ons vol concentreren op de volgende uitzending van Op1 .”