De 23-jarige student communicatiewetenschap Katja heeft gisteren op Koningsnacht tegen alle regels in een groot huisfeest georganiseerd.
De 23-jarige student communicatiewetenschap Katja heeft gisteren op Koningsnacht tegen alle regels in een groot huisfeest georganiseerd. Gelukkig was er een notulist aanwezig.
Aanwezig: Katja, Robert, Simon, Kenny, Irene, Joost, de notulist en 14 personen die Katja nog nooit gezien heeft. Waarschijnlijk vrienden van Simon, maar misschien zijn ze ook gewoon binnen komen zetten. Ze hebben in ieder geval niet zo veel bier mee, maar drinken wel alles op. Eentje heeft een kip meegenomen.
KATJAHelemaal naar de klote, helemaal naar de klote!
ROBERTHey Katja, mag ik zo een nummer opzetten?
SIMONHet kabinet kan wel roepen dat mensen zich beter aan de maatregelen moeten houden. Maar ze moeten gewoon sneller prikken.
KATJAHoeren neuken nooit meer werken!ROBERTKen je Arcade Fire?
SIMONEr is sprake van een dubbele moraliteit. Sowieso: jonge mensen zijn deze crisis gewoon de dupe. We kennen allemaal wel iemand die op het nieuws heeft gehoord dat er sinds corona meer burn-outs zijn. Het is niet houdbaar op deze manier.
KENNYWie gaat er bellen jongens? Weet iedereen wat die wil? En heeft iedereen gepind?
ROBERTOf anders Parquet Courts? Dat is een toffe gitaarband uit New York. Best dansbaar ook.
SIMONKijk naar het Verenigd Koninkrijk. Daar mag wat wij nu doen gewoon alweer. Of niet, dat weet ik niet precies. Maar het zou denk ik wel weer kunnen. Het gaat daar in ieder geval zo veel beter. Vaccineren, vaccineren, vaccineren. Boris Johnson zegt het ook elke dag op tv hè.
KATJAJij. Krijgt. die lach niet van mi...*Katja valt van de tafel, staat op en zingt verder*
KATJA...al zou je dat willeeeen.IRENEJongens, is het goed als Bas en Vic enzo ook nog langskomen? Die lopen nu zielig met z'n vijven op straat..
KENNYHallo even puntje van de aandacht! Heeft nou iedereen al gepind? Dan ga ik bellen...
SIMONIk weet niet, ook zo’n Ernst Kuipers. Je merkt in zo’n crisis dat je als volk eigenlijk een sterke man nodig hebt. Je kunt van Victor Orban zeggen wat je wilt, maar het gaat daar nu best goed in Hongarije.
ROBERTZal ik anders gewoon even m’n eigen telefoon aansluiten?
JOOSTLigt er nog bier koud?
KATJACountryroad, take mee homeeeee.
SIMONAls de politie zo binnenvalt, vind ik dat ze niet echt een goed verhaal hebben. Het is politiek falen.
JOOSTIk kijk wel even op het balkon.
KENNYNaja laat maar jongens. Ik ga door naar Bart.
KATJAKedeng kedeng, kedeng kedeng, oeeee oeeeee!