Het Openbaar Ministerie heeft vanavond een tweet verspreid waarin het nieuwe adres van dansleraar Willem Engel te zien was.
Het Openbaar Ministerie heeft vanavond een tweet verspreid waarin het nieuwe adres van dansleraar Willem Engel te zien was. Ze verontschuldigden zich bij voorbaat omdat het mogelijk om privégegevens gaat.
“We willen ten zeerste benadrukken dat het delen van deze gegevens op geen enkele manier een oproep of aanzet tot bedreiging is”, aldus een woordvoerder van het OM. “Wel is het natuurlijk mogelijk om de heer Engel een opbeurend kaartje te sturen op dit adres, aangezien hij hier nog wel een tijdje zal zitten.”
[onderzoek]