Grand prix geeft manisch-depressief land laatste zetje
Nederland zoekt professionele hulp. Na de grand prix van Zandvoort beseft ons land zelf eindelijk ook dat het zo niet langer gaat. Hoogstwaarschijnlijk is Nederland manisch-depressief.
“Het is niet normaal om zo extreem vrolijk te zijn vanwege de overwinning van Max Verstappen en het zonnige weer en tegelijkertijd zo verschrikkelijk boos over het coronabeleid en de trage formatie”, zegt staatshoofd Willem-Alexander. “We hebben het lang niet willen zien, maar we redden het niet in ons eentje.”
De bevriende buurlanden België en Duitsland maakten zich al langer grote zorgen over Nederland. “Het is duidelijk dat de Nederlandse gedachten alle kanten op schieten en dat jullie daar zelf niet meer uitkomen”, zegt de Duitse president Frank-Walter Steinmeier. “Wij hebben geprobeerd er voor jullie te zijn, maar wij zijn ook geen psychiater.”
De verwachting is dat Nederland voorlopig moet worden opgenomen. Voor onze eigen bestwil hebben we geen toegang tot Twitter.
[newsletter]