De 59-jarige Marco is aan het hamsteren geslagen.
De 59-jarige Marco is aan het hamsteren geslagen. Hij heeft zojuist 15 nieuwe elektrische auto’s aangeschaft in verband met het aanhoudende chiptekort.
“De berichten over de chiptekorten beginnen steeds alarmerender te worden. Ik wil geen risico lopen dat ik straks geen kant meer op kan en de fiets moet pakken. Of nog erger: de burgerrups”, zegt Marco. “Misschien is het wel een beetje asociaal om meteen naar de dealers te rennen en alle voorraden te plunderen, maar ik wil gewoon niet zonder auto komen te zitten als straks de pleuris uitbreekt. Bovendien ben ik niet de enige die dit doet he.” Marco kijkt even om zich heen. “Oké, ik ben wel de enige die dit doet.”
Adslot
theater boek nu
Open link