Iedereen: opgelet!
Iedereen: opgelet! Dit weekend gaat de klok weer een jaar achteruit. Dus niet vóóruit, maar áchteruit. Dit betekent dat het niet alleen zal voelen alsof we in de winter van 2020 zitten, maar dat het ook daadwerkelijk zo zal zijn. Morgen om 19:00 uur gaat de nieuwe tijd in.
In de meeste gevallen hoef je zelf niets te doen, veel klokken gaan automatisch een jaar achteruit en als je twijfelt kun je gewoon naar buiten kijken en constateren dat we weer precies zijn waar we vorig jaar rond deze tijd ook waren. Wel zo lekker, want nu kan je een jaartje langer in bed blijven liggen.