Eerder deze week is er een delegatie van KNVB naar Qatar afgereisd om te kijken naar de voorbereidingen van het WK-voetbal dat daar volgend jaar moet plaatsvinden.
Eerder deze week is er een delegatie van KNVB naar Qatar afgereisd om te kijken naar de voorbereidingen van het WK-voetbal dat daar volgend jaar moet plaatsvinden. Ondanks alle ophef en klachten kunnen ze niet anders concluderen dat de stadions er prima bij liggen.
Secretaris-generaal Gijs de Jong: “Je hoort veel klachten over de arbeid, maar die jongens hebben gewoon prima werk geleverd. Het is makkelijk om vanaf de zijlijn te roepen, maar je kunt ze ook gewoon een compliment geven. Ga er maar aan staan in deze hitte. Een ferm chapeau voor de organisatie. Respect!”
[speldapp]