Volgens Kno-artsen moet er iets gebeuren met de horeca. Dit maakten ze vanochtend bekend. Wat ze precies hebben gezegd konden we helaas niet horen.
Volgens Kno-artsen moet er iets gebeuren met de horeca. Dit maakten ze vanochtend bekend. Wat ze precies hebben gezegd konden we helaas niet horen.
Hendrik Morre, voorzitter van de Vereniging voor Keel-Neus-Oorheelkunde, liet weten dat we nú actie moeten ondernemen. Welke actie hij precies voor ogen heeft, is nog onduidelijk, omdat een hinderlijke piep in onze oren zijn boodschap overstemde.
Morre zei ook iets over de norm van 103 decibel, maar het kan ook 123 geweest zijn. Volgens hem zal die norm vermoedelijk naar beneden moeten, maar wat we exact hoorden was: “Uit het convenant dat loco, loco contigo, is geble- pero baby, no te olvido.”