Goed nieuws voor alle mensen die het helemaal zat zijn om de hele week thuis te feesten.
Goed nieuws voor alle mensen die het helemaal zat zijn om de hele week thuis te feesten. Het kabinet gaat naar alle waarschijnlijkheid tijdens de volgende persconferentie bekend maken dat het thuisfeestadvies komt te vervallen.
“We merkten dat veel mensen het echt zat waren om alleen nog maar thuis te feesten”, zegt Rutte. “Het is denk mooi als mensen straks gewoon de helft van de week op locatie kunnen feesten en dan naar behoefte de andere helft nog thuis. Dat is een mooie balans als ik zo hoor bij de mensen om mij heen. Vooral voor de mensen die voor de overheid feesten is dat al even geleden.”
Voor de 24-jarige Janna is het wel balen. Zij had van haar discotheek een groot speakersysteem gekregen om makkelijker thuis te kunnen feesten. “Deze moet ik helaas nu weer inleveren.”
Adslot
theater boek nu
Open link