John de Mol geven aan ‘enorm geschrokken’ te zijn van het nieuws rondom The Voice of Holland.
John de Mol geeft aan ‘enorm geschrokken’ te zijn van het nieuws rondom The Voice of Holland. Hij beweert ‘geen enkel vermoeden’ te hebben gehad dat de betrokken slachtoffers zich niet aan de geheimhoudingsverklaring zouden houden.
“We zijn hier enorm van geschrokken. We hadden geen enkele reden om te vermoeden dat de slachtoffers zich zouden uitspreken bij Tim Hofman en zijn redactie, en zullen gepaste actie ondernemen”, vertelt John de Mol. “Het is vreselijk om te horen dat The Voice een plek is waar partijen zich niet aan de getekende geheimhoudingsverklaring houden. Zo’n sfeer is absoluut niet wenselijk, en ik neem hiervoor als zenderbaas dan ook de volle verantwoordelijkheid.”
Adslot
theater boek nu
Open link