De hap 100% pindakaas die de 27-jarige Luuk vanochtend gulzig tot zich nam, zit nog altijd halverwege zijn keel. Dat hebben zijn familieleden recent bekendgemaakt.
De hap 100% pindakaas die de 27-jarige Luuk vanochtend gulzig tot zich nam, zit nog altijd halverwege zijn keel. Dat hebben zijn familieleden recent bekendgemaakt.
De jongeman was van plan een broodje te smeren met het smeuïge beleg en is toen in de verleiding geraakt een grote lepel van het spul naar binnen te werken. “Hij is gelukkig buiten levensgevaar en kan gewoon ademen”, vertelt zijn zus. “Maar het is wel heftig om te zien dat hij nu niet goed kan praten.”
Luuk zit in zijn woonkamer en staart verloren uit het raam. Zijn mimiek vertoont berouw en zelfverwijt. Hij krabbelt wat op een briefje en schuift het over de koffietafel: “Het zag er gewoon zo lekker uit, zo smeuïg.”
[newsletter]