Heftig nieuws uit de showbizz wereld: Gordon is uit elkaar.
Heftig nieuws uit de showbizzwereld: Gordon is uit elkaar. Op social media laat de bovenkant van Gordon weten dat ze alle twee ieder een eigen weg op gaan: “We hebben een geweldige tijd gehad samen, en ik kijk daar met plezier op terug.”
“Ik had echt de broek aan in onze relatie”, zegt de onderkant van Gordon. Zijn darmen hangen treurig uit zijn romp. “Maar ik heb onze scheiding niet kunnen voorkomen. Ik baal ook enorm.” Ook de bovenkant van Gordon baalt. “De moed zakt mij soms in de navel.”
De verwachting is dat de bovenste helft van Gordon niet lang alleen zal blijven. “Onze trend-watchers hebben hem alweer hangend aan een bar gesignaleerd in The Harbour Club in Amsterdam.” verklaart een journalist van RTL Boulevard. “Wie hem naar huis heeft gedragen is nog onbekend.”
[newsletter]