De formatie moet toch helemaal over.
De formatie moet toch helemaal over. Dat stelt informateur Johan Remkes. Er is namelijk een foutje gemaakt in de software die wordt gebruikt in het opstellen van het coalitieakkoord.
D66-leider Sigrid Kaag: “Heel vervelend dat de techniek ons zo in de steek laat. We zullen weer opnieuw om de tafel moeten en ja, in feite ligt dan alles weer open. Kinderopvang? Geen idee wat we daarmee moeten. Woningmarkt, ja wie zal het zeggen? Laten we vooral beginnen bij de poppetjes. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in Rutte als premier? We hebben nog 264 dagen!”
Adslot
2021 lockdown editie
Open link