Oh shit. Het stikstofdebat was al verhit door de harde acties van de boeren, maar nu is het echt aan. Een groep van 36 wetenschappers heeft een OPEN BRIEF gestuurd naar TROUW!
Oh shit. Het stikstofdebat was al verhit door de harde acties van de boeren, maar nu is het echt aan. Een groep van 36 wetenschappers heeft een OPEN BRIEF gestuurd naar TROUW!
Wow wow wow. De wetenschappers schrijven dat er meer dan genoeg kennis is over stikstof en dat het telkens opnieuw ter discussie stellen van de wetenschappelijke basis van het stikstofbeleid leidt tot extra vertraging en onnodig natuurverlies. Eat that, terreurboeren!
In de kwaliteitskrant hekelen de wetenschappers ‘tegenstribbelende partijen’. Damn. Fuck, oké. Fasten your seatbelts mensen, dit wordt heftig.