Johan Derksen is teruggekomen van zijn uitspraken een dag eerder, waarin hij impliceerde maandagavond weer aan te zullen schuiven aan tafel bij Vandaag Inside.
Johan Derksen is teruggekomen van zijn uitspraken een dag eerder, waarin hij impliceerde maandagavond weer aan te zullen schuiven aan tafel bij Vandaag Inside. Volgens Derksen zit hij maandag inderdaad aan tafel, maar niet bij Vandaag Inside: "Ik bedoelde dat ik aan een tafel zit, maar dan thuis met mijn vrouw."
De verweesde kijkersschare van Vandaag Inside is woedend en eist excuses van Derksen. Die weigert hij te maken: "Kom dan."