"Het is fijn om je geen zorgen meer te maken over je houdbaarheid buiten de koelkast"
Na lang wikken en wegen heeft Dennis zich laten pasteuriseren. De achtendertigjarige man heeft daar vooralsnog geen spijt van. "Ik kan de koelkast verlaten wanneer ik wil."
Dennis vertelt dat hij, sinds de ingreep, goed blijft in een keukenkastje. Daarnaast mag hij ook nog gewoon de koelkast in of ergens anders staan. "Het maakt niet uit. Zet me in de tuin. Dump me in de schuur. Flikker me in de hal en raap me na een maand op. Deze jongen bederft niet meer waar je bijstaat."
Tijdens zijn pasteurisatie werd Dennis kort verhit tot een temperatuur van honderdveertig graden Celsius. "Of het pijn deed? Ach, je wordt gewoon verdoofd hoor."
Adslot
theater boek nu
Open link