Nu Rutte IV is gevallen is de grote vraag: wat staat een links kabinet nu nog in de weg? Alles.
Nu Rutte IV is gevallen is de grote vraag: wat staat een links kabinet nu nog in de weg? Alles.
Te weten: De Boer Burger Beweging, de VVD, JA21, de SGP, miljoenen rechtse stemmers, de tijdgeest, weinig aansprekende linkse kopstukken, het gebrek aan aansluiting bij de arbeidersklasse en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Laten we dat doen: een te elitair imago, fascisten, het platteland, mensen met te weinig geld voor een elektrische auto, conservatieve moslims, mensen met een koophuis die alles prima voor elkaar hebben enz enz
Ondernemers, mensen die bang zijn voor woke, de ouders van Pepijn van Houwelingen ("Ondanks alles stem je toch op 'm") en tot slot mensen die de politiek niet volgen en Rutte gewoon een sympathieke vent vinden.