Raymond van Barneveld is daags na zijn uitschakeling op het WK Darts nog altijd in zak en as.
Raymond van Barneveld is daags na zijn uitschakeling op het WK Darts nog altijd in zak en as. Toen daar na afloop ook nog een positieve coronatest bovenop kwam, zag Barney zacht gezegd even de zin van het leven niet meer: “Ik kan het niet meer, schlüss, klaar, einde, game over, het is allemaal voor niks geweest, op naar de volgende pot.”
“Ik weet dat ik het vaker geroepen heb, maar nu is het echt definitief over tot de volgende keer”, zegt Van Barneveld in een digitaal interview vanuit zijn quarantainehotel. “Ik geloof mijn fans niet die voor mij juichen. Ik ben een uitgerangeerde gehaktbal. lk gooi denk ik nooit meer een pijl in een bord. Wanneer is mijn volgende wedstrijd? Oke. Tot dan!”
Adslot
vagekennis-video
Open link