Er wordt vaak neergekeken op de term opiniemaker, maar dat is een onderschatting van wat het beroep vermag. Sander is bijvoorbeeld met recht opiniemaker te noemen, want hij heeft bij ons als vanuit het niets een opinie geschapen: eerste vonden we niets van hem, nu haten we hem intens.
Er wordt vaak neergekeken op de term opiniemaker, maar dat is een onderschatting van wat het beroep vermag. Sander is bijvoorbeeld met recht opiniemaker te noemen, want hij heeft bij ons als vanuit het niets een opinie geschapen: eerste vonden we niets van hem, nu haten we hem intens.
Hoe heeft hij het gepresteerd zo’n sterke opinie te maken in de hoofden en geesten van de mensen? Dat geheim zullen we misschien wel nooit kennen, maar het is in ieder geval meer bewondering waard dan het nu krijgt.
[newsletter]