'Maar het is denk net aan wel voldoende.'
Mark Rutte heeft vannacht een nachtje doorgehaald om nog snel even wat maatregelen te bedenken. Reden hiervoor was dat de demissionair premier afgelopen dagen eerst in Rome was en vervolgens ook nog in Glasgow. “Maar het is denk net aan wel voldoende.”
Rutte vanaf achter een stapel lege blikjes Red Bull: “Het is na anderhalf jaar steeds moeilijker om nog goede maatregelen te bedenken dus ja ik stel het steeds vaker uit tot het laatste moment. Maar ach vorige keer kwam het ook wel goed. En anders over twee weken nog herkansing.”