De respons op het liveblog is tot nu toe gematigd positief. “De paniek begint stilletjesaan te komen”, zegt de NOS.
Nu er met bosbranden, overstromingen, verdrinkende vluchtelingen, de snelheid waarmee ijskappen in Groenland smelten, extreme hittegolven op ongewone plekken, snel stijgende voedselprijzen, de sportzomer, corona en een regenwoud dat netto meer CO2 aan de atmosfeer toevoegt dan het eraan onttrekt zoveel gaande is, heeft de NOS besloten een permanent liveblog te beginnen. “Het liveblog blijven we updaten tot het einde van de crisis, of tot het einde van de wereld, wat er dan ook eerder komt”, legt een woordvoerder van de nieuwsorganisatie uit.
De respons op het liveblog is tot nu toe gematigd positief. “De paniek begint stilletjesaan te komen”, zegt de NOS.