Harm (37) stemde negen jaar geleden op de PvdA (“Doe ik nooit meer.”) en vier jaar geleden op D66 (“Was meteen de laatste keer.”).
Harm (37) stemde negen jaar geleden op de PvdA (“Doe ik nooit meer.”) en vier jaar geleden op D66 (“Was meteen de laatste keer.”) Nu vindt hij dat de formatie moet opschieten.
“Het is een schande voor het land dat de politiek er niet uitkomt”, zegt de man die in wilde tirades ontsteekt als ter sprake komt dat D66 vier jaar geleden is gaan samenwerken met de ChristenUnie. “Waarom stapt niemand in Den Haag over z’n schaduw heen?”
Harm vindt het minachting van de kiezer. “De betrokken partijen moeten nu met elkaar om tafel en eruit komen. Ik vind inmiddels alles best. Zolang het maar niet met Rutte is.”
[newsletter]