Het ontslag van Koeman bij FC Barcelona heeft er bij de spelersselectie flink ingehakt.
Het ontslag van Koeman bij FC Barcelona heeft er bij de spelersselectie flink ingehakt. Veel van hen laten op sociale media weten het vertrek zeer te betreuren. Zo niet Luuk de Jong, hij relativeert het vertrek: “Het is een prima trainer, maar niet goed genoeg voor FC Barcelona.”
“De media riepen het natuurlijk al langer, maar nu hij weg is durf ik het ook wel hardop te zeggen”, legt Luuk de Jong uit. “Koeman is een prima trainer voor een club als Feyenoord. Daar deed ie het hartstikke leuk, maar dan nu FC Barcelona… iedereen had kunnen weten dat dit veel te hoog gegrepen was voor hem.”