Sigrid Kaag vindt dat de politiek een radicaal andere weg in moet slaan.
Sigrid Kaag vindt dat de politiek een radicaal andere weg in moet slaan. Volgens de D66-leider is het tijd voor nieuw uitsluitschap.
“Wat er nodig is, is moed”, zegt Sigrid Kaag in een campagnevideo. “De moed om ook partijen uit te sluiten die dichtbij je staan maar waar je het vooral op een onderwerp heel erg mee oneens bent. Niet alleen maar de flanken, maar ook het midden. Juist het midden. Het is tijd om onder je schaduw door te kruipen. Onze mensen zijn terug van vakantie en hebben echt frisse energie om partijen uit te sluiten. Het is tijd voor nieuw uitsluitschap.”
[speldapp]