Het enige 50Plus-Kamerlid Liane den Haan is opgestapt bij die partij en gaat als onafhankelijk Kamerlid verder.
Het enige 50Plus-Kamerlid Liane den Haan is opgestapt bij die partij en gaat als onafhankelijk Kamerlid verder. Ze belooft daarbij echter wel ‘ook zonder 50Plus chagrijnige, ruziënde ouderen te representeren.’
Mensen die op 50Plus hebben gestemd maken zich ernstig zorgen dat de waarden die zij zo belangrijk vinden geen plek meer krijgen in de Tweede Kamer. “Ruzie, chagrijn, gekanker, gezeik: het definieert de 50Plus-stemmer. We moeten nog maar zien of Den Haan dat geluid ook los van de partij nog weet te vertolken.”
Den Haan wil deze mensen geruststellen: “50Plus is er nu misschien niet meer, maar ik zal mij blijven hard maken voor het gezanik en gemor waar 50Plus bekend om staat.”